ساخت و ساز
  » تهران،ورزشگاه نبرد شمالی

  » پیمانکاری،جوشکاری،ساخت درب و پنجره آهنی،ساخت سقف شیروانی،نصب انواع ورقهای گالوانیزه،آلومینیومی...
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 17151
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساخت و ساز و آدرس farhadmoradi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» تهران،ورزشگاه نبرد شمالی

 



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت1:12---30 بهمن 1391
بازاریابی و کسب درآمد:

آیا می دانید کسب درآمد در سایت ستمپی چقدر آسان است؟ آیا می دانید بازاریابهای زیادی در سایت ستمپی با بکار بردن روشهای ساده تبلیغاتی دارای یک درآمد خوب و معقول هستند؟ شما فقط کافی است به صورت کاملا رایگان در بخش بازاریابی ثبت نام کنید و محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مکانهای پربازدید در اینترنت تبلیغ کنید.

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ستمپی شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود.

2. با جذب زیر مجموعه هایی فعال و کوشا هم می توانید کسب درآمد کنید. اگر افرادی را به سایت معرفی کنید که بتوانند فعالیت خوبی داشته باشند هر چقدر که از طریق فروش محصول، درآمد کسب کنند معادل 30 درصد درآمد ایشان، به عنوان پاداش، به درآمد شما افزوده می شود. مثلا اگر یکی از زیرمجموعه های شما یک محصول را بازاریابی کند و موفق به فروش آن محصول شود اگر آن محصول 10 هزار تومان پورسانت داشته باشد 10 هزار تومان حق خود آن بازاریاب است و به حساب او افزوده می شود و 3 هزار تومان هم به عنوان پاداش، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف آن بازاریاب هستید.

3. با جذب زیر مجموعه های سطح دوم فعال و کوشا هم می توانید کسب درآمد کنید. اگر افرادی را به سایت معرفی کنید که بتوانند زیرمجموعه هایی داشته باشند که آنها هم فعالیت خوبی داشته باشند هر چقدر که از طریق فروش محصول، درآمد کسب کنند معادل 10 درصد درآمد ایشان، به عنوان پاداش، به درآمد شما افزوده می شود. مثلا اگر یکی از زیرمجموعه های سطح دوم شما یک محصول را بازاریابی کند و موفق به فروش آن محصول شود اگر آن محصول 100 هزار تومان پورسانت داشته باشد 100 هزار تومان حق بازاریاب مستقیم آن سفارش است و به حساب او افزوده می شود و 10 هزار تومان هم به عنوان پاداش، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف معرف آن بازاریاب هستید.
http://www.setmapi.com/orderwork.aspx?rgm=nemat69


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, توسط فرهاد مرادی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي